زنده اندیشان

حرف تا عمل

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۸۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ

حرف تا عمل

همیشه می گفتم اراده ام قوی است اما هیچ کاری نمی کردم.

  دیگر نمی خوام این جمله را بگویم تا حداقل یک کاری انجام دهم.

همیشه می گفتم وقت هست اما دیر می شد

  برای همین دیگر نمی خواهم این جمله را بگویم تا لااقل دیر نشود

همیشه می گفتم فردا دیگر کارهایم را انجام خواهم داد اما نمی شد

  حالا کارم را انجام می دهم و حرف فردا را نمی زنم

همیشه می گفتم اگر اشتباه کنم چه می شود و کاری را انجام نمی دادم

  اما دیگر کارها را انجام می دهم شاید اشتباه هم بکنم...

همیشه می گفتم ادم موفقی خواهم شد اما تغییری نمی کردم

 حالا تلاشم را انجام می دهم شاید موفق شدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۱۰
محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی