زنده اندیشان

گفتند

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۸، ۰۳:۴۸ ب.ظ

گفتند: شکست یعنی تو یک انسان در هم شکسته ای.

گفت: نه شکست یعنی من هنوز موفق نشده ام.

گفتند: شکست یعنی تو هیچ کاری نکرده ای.

گفت: نه شکست یعنی من هنوز چیزی یاد نگرفتم.

گفتند:شکست یعنی تویک آدم احمق بوده ای.

گفت : نه شکست یعنی من به اندازه کافی جرات و جسارت داشته ام.

گفتند:شکست یعنی تو دیگر به آن نمی رسی .

گفت: نه شکست یعنی من باید از راهی دیگر به سوی هدفم حرکت کنم.

گفتند:شکست یعنی توحقیر و نادان هستی.

گفت: شکست یعنی من هنوز کامل نیستم.

گفتند: شکست یعنی تو زندگیت را تلف کرده ای.

گفت :نه شکست یعنی من بها نه ای برای شروع کردن دارم.

گفتند:شکست یعنی تو دیگر باید تسلیم شوی.

گفت: نه شکست یعنی من باید بیشتر تلاش کنم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۳/۱۰
محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی