زنده اندیشان

خدا نمی تونه بهت کمک کنه!

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۸۸، ۰۳:۳۱ ب.ظ

خیلی سخته وقتی آدم تمام فکرش رو روی کاری بگذاره و براش تلاش کنه ولی بهش نرسه.خیلی سخته.باور کردن اینکه تمام تلاش هات تو این چند وقت بی نتیجه بوده و شکست خوردی خیلی سخته.گاهی اوقات خیلی ها حتی ایمانشون رو به خدا از دست می دن یا ایمانشون به خدا ضعیف میشه.چون باخودشون فکر می کنن آخه خدا چرا بهم کمک نمی کنه!!!
یه جایی یه جمله ای خوندم که خیلی روم تاثیر گذاشت.اونم اینکه هر چه قدر که به خدا ایمان داشته باشیم خدا بهمون کمک می کنه.گفته بود خدای بعضی ها حتی نمی تونه یه شغل خوب واسه مومنش جور کنه اما خدای خیلی ها حتی می تونه کاری کنه که اونها از" بردگی به عزیز مصر برسن"(حضرت یوسف ع).البته قسمت دوم رو خودم گفتم.
تا حالا به این قضیه فکر کردین که ما چقدر به خدا ایمان داریم؟چقدر به تواناییهاش اطمینان داریم؟مثلا من می گم خدایا امروز کارنامه مو می گیرم بیا یه نمره شو عوض کن! سوال اینجاست که آیا من واقعا به این اطمینان دارم که خدا می تونه نمره مو عوض کنه!؟
خدا نمی تونه بهت کمک کنه چون تو به اون توانایی خدا اطمینان و ایمان نداری!
چه بهتر که اول به اون توانایی در خدا اطمینان داشته باشیم بعد اون رو از خدا بخواهیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۱/۱۸
محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی