زنده اندیشان

آنگاه که .....

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۸۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ

آنگاه که .....

آنگاه که تنها شدی در جست وجوی یک تکیه گاه مطمئن هستی.بر من توکل نما.

                                                                                                 نمل/۷۹

انگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده ورها نمیشوی .به من امیدوار باش.

                                                                                                  زمر/۵۳

انگاه که سرمست زندگی دمیا ومغرور به ان شدی.به یاد قیامت باش.

                                                                                                 فاطر/۵

انگاه که در پی تعالی  وکمال هستی نیتت را پاک والهی کن.

                                                                                                فاطر/۲۹

انگاه  که دوست داری کسی همواره بیادت باشدبه یاد من باش که همواره بیاد تو هستم.

                                                                                                بقره ۱۵۲

انگاه دوست داری بامن همسخن شوی نماز را بیاد من بخوان.

                                                                                                 طه/۱۴

انگاه که روحت تشنه ی نیایش و راز ونیاز است اهسته مرا بخوان.

                                                                                              اعراف/۵۵

انگاه که لغزشها روحت راازرده ساخت.در توبه به رویت باز است.

                                                                                            قصص/۶۷

انگاه که می خواهی خوش بختی را گرم در اغوش بکشی تسلیم درگاه من باش.

                                                                                               زمر/۵۴

انگاه که می خواهی ثروتمندترین وتوانگرترین باشی.مالت رادر راه من صرف کن

تا ان را زیاد کنم.                                                                             تغابن/۱۷

انگاه که روحت در حسرت یک سنگ صبور در تب وتاب است به هنگام صبح وشام

خدا را تسبیح گوی.                                                                 ال عمران/۴۱

انگاه که غرور در بند بند وجودت ریشه دوانید.سجده کن وتقرب بجوی.

                                                                                            علق/۱۹

انگاه که در ورطه ی غفلت و بی خبری از یاد خداغرق درنعمت شدی به هوش باش

که در عرصه ی ازمون الهی بسر میبری.                                       جن/۱۷

انگاه که خواهانی لحظه به لحظه نعمت بر تو افزون گردد نعمات الهی را شاکر باش.

                                                                                           ابراهیم/۷

انگاه که در تنگنای معاش زندگی روزنه امید نداری ببخش وانفاق کن و وسعت روزی

از من بخواه

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۱/۱۷
محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی