زنده اندیشان

دزد بانک و شوهر فرصت طلب

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۸۷، ۰۵:۰۷ ب.ظ

دزد بانک و شوهر فرصت طلب


مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد

وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟

مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم. سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و اورا در جا کشت.

او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟

مرد پاسخ داد : نه قربان. من ندیدم اما همسرم دید

نکته اخلاقی: وقتی شانس در خونه شما را میزند …. از آن استفاده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۱/۳۰
محمدرضا امین

نظرات  (۹)

سلام
مکان نو مبارک
پاسخ:
ممنون از لطفت سعیدجان
salam
ba tamame vojoodam baratoon arezooe movaghiat mikonam v az khoda mikham k b hame arezoohatoon beresin
be manam sar bezan montazeram
ba ajaze az matalebe webetoon estefade kardam
پاسخ:
یکدنیا تشکر از لطف شما ضمنا لطفا فارسی را پاس بدارید
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود
روزگارتان بهـار
لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.
سال نـو مبارک
برادر بزرگوارم

عرض سلام و ادب دارم. اینک که بار دیگر طبیعت زیبای هزار و یک رنگ چین های رنگارنگ خود را که خبر از راز بی پایان خالق هستی بخش دارند و بهاران سپید و عطرآگین هر منزل را غرق در عطر خود نموده اند ,با قلبی آکنده از دعا رسیدن نوروزی دیگر را به شما تبریک عرض می کنم و از خداوند بزرگ سلامت , عزت و شادمانی برایتان آرزو می کنم
شیدا
پاسخ:
با تشکر از نظر لطف شما امیدوارم پاینده باشید
هو
121
سلام
حال شما
وبلاگ زیبایی دارین
من با اجازه شما رو لینک میکنم
ممنون میشم شما هم سر بزنید
و منو لینک کنید

یا علی
دزده اگه عاقل بوده باید اول اون مرد رو می کشته.
سلام بر شما خوبین ؟
شب یلدا پیشاپیش تبریک
چرا به ما ام اسیها سر نمیزنی ؟
کتابتون عالیه دقیقا مثل وبلاگتون
پاسخ:
ممنون از شما میتوانم بپرسم کتابم را از کجا تهیه کردید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی